Cumu i materiali d'aluminiu di trasfurmazioni di tornu CNC assicuranu a precisione dimensionale?

Prima di tuttu, sottu a premessa di materiale d'aluminiu, i seguenti aspetti deve esse cunsideratu:

1. Fattori di forza maiò:

1. A stabilità di u tornu CNC stessu.Se ùn hè micca per u novu tornu CNC o u tornu CNC ùn hè micca statu aghjustatu dopu assai pruduzzione è trasfurmazioni, ci sarà una deviazione di specificazione causata da u tornu CNC stessu.Ci sò parechji fatturi chì causanu a deviazione di u tornu CNC stessu:

Livellu di l'equipaggiu meccanicu:

a.U servomotore AC è a vite di sfera sò solti.

b.U cuscinettu di rotulazione di a vite di sfera o a noce hè dannatu.

c.A lubricazione trà a vite di bola è a noce ùn hè micca abbastanza.

 

Livellu di l'equipaggiu elettricu:

a.Guasti cumuni di i servomotori AC.

b.Ci sò macchie à l'internu di u regnu di griglia.

c.Guasti cumuni di l'amplificatore di servomotore.

A riparazione PMC pò esse realizatu à u nivellu di paràmetru principale di u software di u sistema, per quessa hè omessa.

 

2. Deformazione di rinfrescante d'acqua dopu à a pruduzzioni è a trasfurmazioni di l'acciaio.A maiò parte di questu ùn pò micca esse impeditu.Prestate attenzione à l'applicazione di refrigeranti quant'è pussibule durante a pruduzzione è a trasfurmazioni, è fate attenzione à a deformazione di e parti d'acciaio dopu à u rinfrescante di l'acqua quandu si faci una misurazione precisa.

 

2. Elementi prevenibili:

1. Prucessu di pruduzzione

Pensu chì a maiò parte di e deviazioni specifiche di pruduzzione è trasfurmazioni sò tutte causate da tecnulugia di produzzione micca scientifica.Dopu avè assicuratu a tecnulugia di produzzione di basa (cum'è "prima grossa, poi fine, prima faccia è poi buche, prima grande quantità è poi tagliatelle Chongqing chjuche" o Hè basu u puntu chjave di u prucessu di produzzione di basa cum'è "riduce a frequenza di clamping and selecting combined fixtures as much as possible" in l'applicazioni di l'attrezzi è l'attrezzi), pruvate d'evità a deviazione di a produzzione è di trasfurmazioni causata da u pin di ferru à e parti die-casting, perchè e parti die-casting sò assai dolci è facili. per sguassà.U pin di ferru hè assai fàciule à fà i parti die-casting portanu a pruduzzione è trasfurmazioni deviazione.

 

2. Trè elementi di taglio: quantità di taglio vc, velocità di taglio f, prufundità di perforazione 1ap è compensazione di inserti CNC

Sta linea ùn hè micca veramente faciule di descriverà in dettaglio.In termini simplici, significa chì nantu à a premessa di assicurà a qualità di produzzione è di trasfurmazioni è u dannu di a lama CNC, aghjustate i paràmetri principali per sfruttà pienamente a machinabilità di a lama CNC per maximizà l'efficienza di perforazione.I costi di produzzione sò minimi.In fresatrici CNC, ci sò ancu fattori cum'è a compensazione di danni di lama.

 

3. U calculu numericu in a prugrammazione manuale è a prugrammazione automatica

In a prugrammazione manuale, i deviazioni in a misurazione sò cumuni, ma a maiò parte di a fabricazione oghje hè tutta a prugrammazione automatica.

 

4. Set di cuteddu

U paràmetru di strumentu imprecisu hè u fattore chì porta à a deviazione di specificazione.Sceglite un bon finder di punta quant'è pussibule.Se u tornu CNC hà un setter automaticu di strumenti, sarete più forte.S'ellu ùn hè micca un finder di punta, u raghju di l'uttellu deve esse compensatu, chì significa Esperienza di travagliu pratica.


Tempu di Postu: Apr-14-2022