Ispezzione di qualità

Assicuranza di a Qualità di BXD

A qualità hè a forte garanzia per u sviluppu di a cumpagnia, ovviamente, a trasfurmazione di a produzzione hè a chjave per a qualità di u pruduttu, l'ispezione hè a garanzia per i prudutti. BXD hè statu seguitu strettamente SOP per u prucessu di produzzione. I nostri prudutti stabile è qualificati anu guadagnatu a fiducia di i nostri clienti per anni.

 

Ispezzione Equipment

BXD hà sempre fattu attenzione à a custruzzione è u sviluppu di a qualità. Avemu passatu a certificazione di u sistema di gestione di a qualità ISO9001: 2015. Continuemu à migliorà è aumentà l'attrezzatura di prova.

L'attrezzatura di prova hè: 3D CMM, altimetru, tester di durezza, apparecchiature di prova di spruzzo di sale, spessore di film, calibru vernier, micrometru di diametru internu, micrometru esternu, proiettore, rilevazione di fori di pin speziale calibru di aghi, calibru di denti standard (pass stop calibru), è altre apparecchiature.

Certificatu ISO9001: 2015

Prova Ccuntinenti dopu Produzione

Durante a produzzione, a nostra sucietà esegue rigorosamente l'elaborazione, a produzzione è a prova secondu e esigenze di u cliente. U cuntenutu di u test include: test di spruzzo di sale, test di adesione, rivestimentu (vernice) test di spessore di u film, prova di durezza, prova impermeabile, test anti-staticu, test di conducibilità elettrica, Test di vibrazioni, test di temperatura alta è inferiore, test di funzione speciale, composizione di materiale test, bloccu di paragone di campione di culore, ecc. L'ispezione di u pruduttu sarà accumpagnata da un rapportu di ispezione in fabbrica cù u pruduttu secondu e esigenze di u cliente. 

 

Prucessu di Ispezzione:

In a lavorazione CNC BXD, l'ispezione è u cuntrollu di qualità sò u prucessu più impurtante per fà un pruduttu di alta qualità. L'ispezione è u cuntrollu di qualità assicuranu a qualità standard verificendu u pruduttu durante a fabricazione in diverse fasi.

Per assicurassi chì i prudutti rispettanu e esigenze di i nostri clienti, da a materia prima à a spedizione, ogni passu di u prucessu di fabricazione hè sottu cuntrollu. Tutti i prudutti saranu sottu 3 cuntrolli in tuttu u prucessu:

1. Inspezione di materia prima: verificate a materia prima prima di accettà è di almacenà
2. Ispezzione in ligna: i tecnichi si facenu autocontrollà per ogni parte è verificà spot QC durante a produzzione.
3. Inspezione finale: QC 100% ispeziona u pruduttu finitu prima di spedisce è sceglite u megliu modu di imballu per evità danni durante u trasportu.

 

Machining ACCUDIAGNOSTICS Standards

Seguitemu e norme ISO 2768 per l'usinatura CNC.

A nostra squadra hè dedicata à assicurassi chì tutte e parti chì ordini sò consegnate à tempu è soddisfanu e vostre aspettative di qualità.

CNC parts inspection