U principiu è i vantaghji di l'usi CNC in lega d'aluminiu

L'elaborazione cnc in lega d'aluminiu, cunnisciuta ancu com'è trasfurmazioni di computer gong o trasfurmazioni di macchine utensili CNC, processa principalmente pezzi d'aluminiu è cunchiglia d'aluminiu.A causa di l'aumentu di i telefoni cellulari, l'urdinatori, i banche di energia è i pezzi di l'auto in l'ultimi anni, ci hè una dumanda per una precisione di trasfurmazioni mejorata di e parti d'aluminiu, ma da l'altra parte, a qualità di a tecnulugia di trasfurmazioni cnc in lega d'aluminiu hà saltatu per ottene. pruduzzione à grande scala è di alta precisione di leghe d'aluminiu.Parlemu di i vantaghji di u processu CNC in lega d'aluminiu in dettaglio.

10-3-300x300 Cosa faci u machining cnc Parechji punti per migliurà a qualità di i pezzi di u travagliu CNC

Prima, u principiu di trasfurmazioni di l'alea d'aluminiu CNC:

U principiu di a machinazione CNC di l'alia d'aluminiu hè di utilizà u sistema di cuntrollu automaticu per installà cumandamenti di flussu di prugramma digitale per cuntrullà l'iniziu è l'arrestu automaticu, l'inversione è u cambiamentu di velocità di i cuscinetti di a macchina CNC.A lama CNC pò esse selezziunata è a quantità di tagliu di cuteddu è a trajectoria di caminata pò esse cambiata secondu a lama CNC per compie u prucessu di a vita.Diverse azzioni ausiliarii.

Vantaghji di u processu cnc in lega d'aluminiu:

① A lavorazione CNC di leghe d'aluminiu pò riduce u numeru tutale di utensili in grande quantità, è pruduce pezzi cù stili di trasfurmazioni cumplessi, solu bisognu di cambià a prucedura di trasfurmazioni.

②A lavorazione CNC di leghe d'aluminiu hè relativamente stabile, è ùn pruvucarà micca deviazioni in a trasfurmazioni artificiali, risultannu in diverse leghe d'aluminiu è ancu prudutti difettosi.

③ U processu cnc in lega d'aluminiu pò pruduce pezzi cumplessi d'aluminiu, è ancu pezzi di pruduzzioni è trasfurmazioni.Si pò ancu pruduce una varietà di variità, cù alta efficienza di produzzione, risparmià i costi di u travagliu, è ponu ottene una varietà di pruduzzione in massa à u stessu tempu.


Tempu di post: 18-May-2022