Cumu migliurà a fluidità di a lavorazione CNC di pezzi d'auto?

Cumu migliurà a fluidità di a lavorazione CNC di pezzi d'auto?Attualmente, a machina CNC à grande scala hè diventata un metudu di trasfurmazioni indispensabile è impurtante in a trasfurmazioni di pezzi d'auto.Quandu si tratta di grandi pezzi d'auto cnc, pudete scontru diversi prublemi, cum'è u mudellu è a finitura di u travagliu processatu.Allora chì hè u mutivu di a finitura bassa di a machinazione CNC di pezzi d'auto?Oghje, Ruifeng Xinye vi darà una introduzione dettagliata nantu à cumu migliurà:

Cumu migliurà a fluidità di a lavorazione CNC di pezzi d'auto?

Metudu diLavorazione CNCfinitura di pezzi di auto:

1. In i prughjetti di machining CNC, pruvate d'evità u jitter d'alta veloce di u spindle, perchè u jitter durante u processu affetterà assai a finitura di u travagliu.

2. I flauti di chip di u processu cnc deve esse aperti bè, è pruvate d'evità l'eliminazione di chip poveru per causà scratch in u travagliu è affettanu a liscia di u travagliu.

3. Se u centru di machining CNC hè situatu in modu irregulare, pruvucarà a vibrazione è affetta a finitura di u travagliu.Per quessa, a stabilità di u centru di machining CNC deve esse assicurata per migliurà megliu a fluidità di a machining CNC di pezzi d'auto.

4. Prima di u machining CNC, a vitezza di u spindle è a velocità di alimentazione di u tornu deve esse cumminata.

5. CNC machining chip flutes deve esse aperti bè, è pruvà à evitari graffia nant'à u workpiece a causa di ejection chip poveru, chì affetta a liscia di u workpiece.

I centri di machining CNC sò largamente usati in u mercatu di machining attuale, è a tendenza di u sviluppu futuru hè ancu assai bona.Pò esse dettu chì a maiò parte di e parti sò ligati à u processu cnc.In particulare in l'industria di i pezzi di l'auto, a maiò parte di i prudutti sò processati attraversu cnc.Per esempiu, paraurti, dashboards, fusti di porte, fusti di trasmissione, ingranaggi, scatole di ingranaggi, roti, tamburi di frenu, etc., i picculi pezzi sò trattati prima da CNC, è dopu incollati.


Tempu di post: 25-oct-2021