Quattru caratteristiche di u machining CNC

1. U gradu d'automatizazione hè altu, è l'efficienza di a produzzione hè assai alta.Eccettu per u clamping in biancu, tutte e altre operazioni di trasfurmazioni ponu esse cumpletate da e macchine utensili CNC.Se cumminatu cù u metudu di carica è scaricamentu automaticu, hè una parte basica di a fabbrica di cuntrollu senza equipaggiu.A machining CNC riduce u travagliu di l'operatore, migliurà e cundizioni di u travagliu, è salva i prucessi è l'operazioni ausiliarii cum'è a marcatura, a serratura multipla è u posizionamentu, è a prova, è migliurà efficacemente l'efficienza di a produzzione.

2. Adattabilità à l'uggetti di machining CNC.Quandu si cambia l'ughjettu di trasfurmazioni, in più di cambià l'uttellu è di risolve u metudu di clamping in biancu, hè necessariu solu riprogrammazione, è ùn sò micca necessariu altri aghjustamenti cumplessi, chì riduce u ciculu di preparazione di a produzzione.

3. Alta precisione di machining, qualità stabile, machining precisione dimensionale trà d0.005-0.01mm, micca affettatu da a cumplessità di e parti, perchè a maiò parte di l'operazioni sò cumpletate automaticamente da a macchina.Per quessa, a dimensione di i pezzi batch hè aumentatu, è u cuntrollu di precisione U dispusitivu di rilevazione di pusizioni hè ancu utilizatu nantu à a machina strumentu, chì migliurà ancu a precisione di u machining CNC di precisione.

4. U machining CNC hà dui carattiristichi principali: unu hè chì si pò migliurà assai a precisione machining, cumpresi a precisione di qualità di machining è u tempu di machining accuratezza errore errore;u sicondu hè a ripetibilità di a qualità di machining, chì pò stabilizzà a qualità di machining è mantene a qualità di pezzi machined.

Quattru caratteristiche di u machining CNC


Tempu di Postu: Apr-22-2022