Assicuranza di qualità di BXD

A qualità hè a forte guaranzia per u sviluppu di a cumpagnia, ovviamente, a trasfurmazioni di produzzione hè a chjave per a qualità di u produttu, l'ispezione hè a guaranzia per i prudutti.BXD hè stata strettamente seguita SOP per u prucessu di produzzione.I nostri prudutti stabili è qualificati anu guadagnatu a fiducia di i nostri clienti per anni.

 

Equipamentu d'ispezione

BXD hà sempre attentu à a custruzzione è u sviluppu di a qualità.Avemu passatu a certificazione di sistema di gestione di qualità ISO9001: 2015.Cuntinuemu à migliurà è aumentà l'equipaggiu di prova.

L'equipaggiu di prova sò: 3D CMM, altimetru, tester di durezza, equipaggiu di prova di spray sali, metru di spessore di film, calibre à vernier, micrometru di diametru internu, micrometru esterno, proiettore, calibre d'agulla speciale per a rilevazione di buchi di pin, calibre di denti standard (pass stop gauge), è altre attrezzature.

News2-1
Ispezione di machining CNC

Teste u cuntenutu dopu a produzzione

Durante a pruduzzione, a nostra sucietà esegue strettamente trasfurmazioni, pruduzzione è teste secondu e esigenze di i clienti.U cuntenutu di a prova include: prova di spruzzo di sale, prova di adesione, prova di spessore di film di rivestimentu (pittura), prova di durezza, prova di impermeabilità, prova antistatica, prova di conducibilità elettrica, prova di vibrazione, prova di temperatura alta è bassa, prova di funzione speciale, cumpusizioni di materiale prova, bluccatu di paraguni di mostra di culore, etc. L'ispezione di u produttu serà accumpagnata da un rapportu d'ispezione di fabbrica cù u pruduttu secondu i bisogni di i clienti. 

Ispezione di pezzi CNC

Prucessu d'ispezione:

Per assicurà chì i prudutti sò conformi à i bisogni di i nostri clienti, da a materia prima à a spedizione, ogni passu di u prucessu di fabricazione hè sottu cuntrullatu.Tutti i prudutti seranu sottu à 3 cuntrolli in tuttu u prucessu:

 

1. IQC- Incoming Quality Control

2. IPQC- In Process Quality Control

3. FQC- Final Quality Control

 

Norme di machining CNC

Seguimu i standard ISO 2768 per l'usi CNC.

A nostra squadra hè dedicata à assicurà chì tutte e parti chì ordini sò consegnate à tempu è risponde à e vostre aspettative di qualità.


Tempu di pubblicazione: 20 settembre 2019