5 Axis Machining per pezzi cumplessi

Cosa hè u CNC 5 Axis machining è quali sò i vantaghji?

Nta l'ultimi anni, a machining CNC à cinque assi hè stata sempre più largamente usata in diversi campi.In l'applicazioni pratiche, quandu e persone scontranu a trasfurmazioni d'alta efficienza è di alta qualità di parti cumplessi in forma speciale, u machining di cinque assi hè bonu per risolve tali prublemi.Sempre più pruduttori tendenu à circà l'equipaggiu di cinque assi per scuntrà un processu d'alta efficienza è di alta qualità.Ma, sapete veramente abbastanza nantu à u machining à cinque assi?

Servizio di lavorazione CNC a 5 assi
Parti di lavorazione CNC à 5 assi

01A struttura meccanica di5 centru di a macchina di l'assi

Per capisce veramente a machining à cinque assi, avemu prima di capisce ciò chì hè un centru di machina à cinque assi.5 Axis Machining, si riferisce à l'aghjunzione di dui assi rotanti à i trè assi lineari cumuni di X, Y, è Z. I dui fusti rotanti di l'assi A, B è C anu diverse modi di muvimentu per risponde à e esigenze tecniche di diversi prudutti.

In quantu à u disignu meccanicu di centri di machining à 5 assi, i pruduttori sò sempre stati impegnati à sviluppà novi modi di muvimentu per risponde à diverse esigenze.Ancu s'ellu ci sò parechji tippi di macchine à cinque assi attualmente nantu à u mercatu, eccu alcuni tipi principali cum'è quì sottu:

1. Dui coordenate rotanti cuntrullanu direttamente a direzzione di l'assi di l'utensili (forma di doppia swing head).

1

2. I dui assi di coordenada sò in cima di l'uttellu, ma l'assi di rotazione ùn hè micca perpendiculare à l'assi lineale (tipu di pitch swing head type).

2

3. Dui coordenate rotanti cuntrullanu direttamente a rotazione di u spaziu (forma doppia turntable).

3

4. I dui assi di coordenada sò nantu à u bancu di travagliu, ma l'assi di rotazione ùn hè micca perpendiculare à l'assi lineale (pitch type workbench).

4

5. Una di e duie coordenate di rotazione agisce nantu à l'uttellu è l'altru nantu à a pezza di travagliu (un swing è una rotazione).

5

Chì sò e caratteristiche di una struttura di macchina cusì diversificata durante u processu?Paragunatu cù i machini tradiziunali di trè assi, chì sò i vantaghji?

 

02 Avantaghjidi lavorazione CNC a 5 assi

Per u centru di machining CNC tradiziunale di 3 assi, hà parechje forme cum'è verticale, horizontale è gantry.I metudi di trasfurmazioni cumuni includenu l'elaborazione di l'estremità di fresa di fresa è a trasfurmazioni di u latu.U prucessu di prufilu di coltelli ball-end è cetara.Ma u svantaghju hè chì a direzzione di l'assi resta invariata durante u prucessu di machining, è a machina strumentu pò esse realizatu solu u muvimentu di l'arnesi in u sistema di coordenate rettangulari spaziale interpolendu i trè assi lineari di X, y è Z.

In cunfrontu cù e macchine CNC à 3 assi, u centru di machining CNC à 5 assi anu i seguenti vantaghji:

1. Mantene a megliu cundizione di taglio di u strumentu è migliurà e cundizioni di taglio

6

2. effittivamenti evite interferenza strumentu

7

3. Reduce u numeru di clamping, è compie u prucessu di cinque lati in un clamping

4. Improve a qualità di trasfurmazioni è efficienza

5. Accurtà a catena di prucessu di pruduzzione è simplificà a gestione di a produzzione

6. Accurtà u ciclu di sviluppu di u novu pruduttu

 

03 BXD vi furnisce boni servizii di lavorazione CNC di 5 assi

Cù i nostri equipaggiamenti avanzati di lavorazione CNC di 5 assi, offremu pezzi di precisione di 5 assi à prezzi accessibili.Per piacè cuntattateci cun fiducia.


Tempu di post: 27-May-2020